Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2014 01:53 - Всичките са по чужбината
Автор: balkanian Категория: История   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Това лято се запознах с един възрастен мъж от град Доспат.  Той се поинтересува от моето присъсвие там и откъде идвам. Разказах му, че съм от Варна, а той попита – как е там, има ли работа. Не знам, не е лесно да се намери – отвърнах – тука как са нещата? Няма работа тука – отговори той – всичките са по чужбината. И сега кой ще изберем на изборите? Не знам – отвърнах аз – то кого можем да изберем? – попитах. Ами вие младите трябва да решавате, аз съм стар, мене няма за какво да ме питате? – отговори той. Ти ходил ли си войник? – попита моят събеседник. Ходил съм, макар и не за дълго – отговорих и му разказах къде съм бил. Аз бях три години – разказа ми той. В Солун, когато той беше наш. После гъркът си го взе, и се върнах. А сега, сега за кой да гласуваме?

Ту говорехме, ту мълчахме. Имаше толкова много неща, за които нямаше нужда да се говори, а беше достатъчно да се помълчи.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkanian
Категория: История
Прочетен: 843358
Постинги: 609
Коментари: 509
Гласове: 1300
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930