Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2013 10:06 - Рунени имена :))
Автор: balkanian Категория: История   
Прочетен: 6810 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Малко със закъснение, но по повод празника на буквите.
...става дума за тайнствената магичност на руните...
Ето, насладете се:


image



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterway - Тайнствената магичност на руните...
26.05.2013 15:22
1/ Темата ми идва като занимателна метафизика :)))
А именно -

ти - http://www.ohmagif.com/wp-content/uploads/2012/11/solving-rubiks-cube-like-a-boss.gif

аз - http://25.media.tumblr.com/tumblr_lq5spquWYl1qe7mxjo1_500.gif

:)))

2/ Занимателната_ми_психология ти предлага това, Балканиан

http://img2.joyreactor.com/pics/comment/gif-rubiks-cube-3D-illusion-254512.gif

:)))

3/ А така не е ли най-добре
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m02q3wS5PG1rpc6r3o1_500.gif

пп. Бих попитала защо точно тези имена, защо само тези имена и още много защо,
обаче ще се въздържа, за да си остане тайнствено_магично гадаенето :)
Загадъчно :)
цитирай
2. balkanian - "защо точно тези имена, защо само тези имена и още много защо"
26.05.2013 17:51
:)))
С кубчето на Рубик съм си играл дълги часове :)) Благодаря за припомнянето :) Даже бях си измислил формули как да се въртят например три съседни върхови кубчета без да се променят останалите. От психологична гледна точка това е нещо като да размахаш нещо висящо на една котка и да я гледаш как се омагьосва :)) Кубчето на салата? Аз съм ЗА :))) Всичко, на салата! А колко много матриал има за салата само...

Защо точно тези имена? Ами за други още не съм се сетил :)) Пък и не за всички съм >95% сигурен :) ама все пак до голяма степен!

Междувпрочем, за повечето от тези имена си има по някоя цветиста народна песен, но не бих искал да досаждам с много постове, а предпочетох всичко събрано като във сладкиш за почерпка :))

Благодаря за гиф-четата, много са симпатични!
:)
цитирай
3. waterway - :)
26.05.2013 21:30
Изчерпателен отговор! Сърдечно благодаря. Осветли ме по всичките ми въпросителни в рунен стил :)))

пп. А колкото за досаждането с много постове - не е толкова зле да се досажда с много постове, мисля аз, ако поне 95% от тях са изпълнени със съдържание поне 95%. Други неща са по-страшни в блог.бг., ама не искам да досаждам на аудиторията ти с анализите си по темата.

Приятна вечер, Балканиан!
:)
цитирай
4. balkanian - " Други неща са по-страшни в блог.бг"
27.05.2013 11:10
Страшно става като започне да се мълчи... Или пък да говориш, а другите да мълчат... А още по-зле, да останеш без аудитория...

Напълно съм съгласен, ще се опитам да се поправя.

Благодаря ти, че си тук, Уотъруей!
А навън пак е хубав ден, и птичките пеят :)

:)))
цитирай
5. rosmistral - Интелесно ми е
27.05.2013 16:05
но се чувствам пренебрегната.......Шега, разбира се. Интересно как ще изпишете Росица. Съвсем сериозно, очакнав отговор.
цитирай
6. balkanian - Росица? :)
27.05.2013 23:28
хмм... ами на мястото на издълженото "З" едно издължено "С" като за начало, си мисля :)). Окончанието "-ица" е вероятно по-късно нововъведение, което не знам как би се изписало, но ще се опитам да съчиня нещо :). Има няколко такива съчинени в списъка по-горе, в които не мога да съм сигурен, и така несигурни ще си останат. Ако измисля нещо, ще Ви го напиша :)
цитирай
7. rosmistral - Благодаря!
29.05.2013 23:28
Благодаря! Ще ми бъде интересно. Ако започнете от Роксана / Светлина/,ще Ви бъде ли по-лесно :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkanian
Категория: История
Прочетен: 841949
Постинги: 608
Коментари: 509
Гласове: 1300
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930