Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2012 00:50 - Не бях аз!
Автор: balkanian Категория: История   
Прочетен: 1828 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съвсем изненадващо искам да ви разкажа една история от моето детство.

И така, заведоха ни на организиран детски лагер в една почивна база край Рибарица в Тетевенския Балкан. Настаниха ни в едни стаи с по петнадесет легла. Една вечер положението излезе извън контрол. Знаете как става. Всички започнаха да правят пакости. Започна бой с възглавници. И аз се включих, разбира се. Отидох и намазах с паста за зъби дръжката на вратата. Не мина много време и учителката влезе внезапно, за да въдвори ред. И докато произнасяше: "Всички по леглата и по-тихо!" изведнъж тонът й се повиши: "Кой намаза дръжката с паста за зъби, веднага да си признае!". Настана гробна тишина... Да не мислите, че си признах? Не, разбира се. Размина ми се дяволъкът. Признавам си чак сега. Но, някой ако пита нещо, да знаете отсега, че не бях аз! А пък ако питате защо го разказвам, не се чудете. Няма нищо чудно, просто не можах да се въздържа!

:)





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterway - Ах, тиии! Дяволче!
08.12.2012 06:46
Ах, тиии! Дяволче! Най-сетне си призна, а?!
;-)))

ПП. И каква беше пастата за зъби? Поморин или АкваФреш?
:)))
цитирай
2. balkanian - Добро утро, Воден Път!
08.12.2012 08:14
Пастата беше Ален Мак :).

Всъщност, това не ми беше за първи път. Първият път беше в детската градина, когато намазах кърпата с лютеница. И тогава не си признах, но не знаех, че ще ми се размине.
:)))
ПП Кога ще събаряме Властта с теб?
цитирай
3. waterway - Паста за зъби Ален мак?
08.12.2012 13:05
Паста за зъби Ален мак? Отдавна трябва да е било :D
А колкото до кърпата, лютеницата и детската градина - ш'си кажеш ти! всичко ш'си кажеш :)))
Я да спра да питам, че да не станат твърде много признанията ;-)

ПП. Ако бяхте попитали: ''Кога ще събаряме Властта с Вас, М?" :-) можеше и да кажа, ама сега няма ПЪК :)))
-----------
Кога това "с Вас", стана 'с теб", не разбрах "_*
Вероятно, докато стана да отговоря на звънеца. Той пък звънял по погрешка
^_^
цитирай
4. balkanian - ^_^,
08.12.2012 15:33
Няма грешка в звъненето, просто ...междучасието свърши!

Та на въпросите Ви:

§1. Паста за зъби "Поморин" на "Ален Мак", разбира се :).

§2. Понеже минаха почти 5 часа от моето "Добро утро" без отговор, през което време сама си признахте, че сте прочела моето "Вие", преди да го променя на "ти". Тука му е мястото да Ви попитам: Какво Ви отне толкова дълго време да ми отговорите, М?

§3. Към днешна дата това ми е последната беля, която съм направил. Нямах намерение да си признавам.

:)
цитирай
5. eksplozia - balkanian
09.12.2012 23:46
Сигурна съм, че след тази публикация спиш по-сладко:))) с облекчена съвест:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkanian
Категория: История
Прочетен: 839680
Постинги: 608
Коментари: 509
Гласове: 1300
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031