Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 01:26 - Прехрана
Автор: balkanian Категория: История   
Прочетен: 1851 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

...




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojo12345 - Позната картина.
27.11.2012 12:15
Лошото е ,че напоследък по кофите почнаха да ровят не само цигани ,но и българи!
цитирай
2. balkanian - Лошото е, че напоследък по кофите ...
27.11.2012 12:31
bojo12345 написа:
Лошото е ,че напоследък по кофите почнаха да ровят не само цигани ,но и българи!


За мен няма значение кой рови по кофите. По-важно е, че в разорена ограбена България съшествува цяла армия от хора, за които от икономическа гледна точка е оправдано добиването на хранителни и нехранителни вещества от кофите за боклук, а също така и, че обществото допуска това да се случва!
цитирай
3. waterway - Здравейте, Balkanian
27.11.2012 17:15
За мен няма значение кой рови по кофите. По-важно е, че в разорена ограбена България съшествува цяла армия от хора, за които от икономическа гледна точка е оправдано добиването на хранителни и нехранителни вещества от кофите за боклук, а също така и, че обществото допуска това да се случва!
[/quote]

Много сложно сте го казали по моему.
Аз бих казала по-простичко - има ли общество в България? По-скоро са касти. Това тук (като пост имам предвид) е от анализатор-наблюдателната каста, си мисля.
Нищо лично. Мислех си само как констатираме, че "напоследък е лошо"

ПП. Поговорихте ли с този човек от снимката? Разказа ли Ви защо...
цитирай
4. balkanian - За мен няма значение кой рови по к...
27.11.2012 23:19
balkanian написа:

За мен няма значение кой рови по кофите. По-важно е, че в разорена ограбена България съшествува цяла армия от хора, за които от икономическа гледна точка е оправдано добиването на хранителни и нехранителни вещества от кофите за боклук, а също така и, че обществото допуска това да се случва!


waterway написа:

Много сложно сте го казали по моему.
Аз бих казала по-простичко - има ли общество в България? По-скоро са касти. Това тук (като пост имам предвид) е от анализатор-наблюдателната каста, си мисля.
Нищо лично. Мислех си само как констатираме, че "напоследък е лошо"

ПП. Поговорихте ли с този човек от снимката? Разказа ли Ви защо...



Колко е хубаво, че сте тук, Воден Път !!!
Помогнете ми да съборя Властта!
Умолявам Ви!!!
...Лично!

цитирай
5. waterway - 4. balkanian - За мен няма значение кой рови по к...
28.11.2012 16:06
balkanian написа:
balkanian написа:

За мен няма значение кой рови по кофите. По-важно е, че в разорена ограбена България съшествува цяла армия от хора, за които от икономическа гледна точка е оправдано добиването на хранителни и нехранителни вещества от кофите за боклук, а също така и, че обществото допуска това да се случва!


waterway написа:

Много сложно сте го казали по моему.
Аз бих казала по-простичко - има ли общество в България? По-скоро са касти. Това тук (като пост имам предвид) е от анализатор-наблюдателната каста, си мисля.
Нищо лично. Мислех си само как констатираме, че "напоследък е лошо"

ПП. Поговорихте ли с този човек от снимката? Разказа ли Ви защо...



Колко е хубаво, че сте тук, Воден Път !!!
Помогнете ми да съборя Властта!
Умолявам Ви!!!
...Лично!



Искрено се усмихвам на съчетанието 'Давид срещу Голиат'.

И благодаря за неустоимо топлото посрещане с 3 удивителни!
:-))

ПП. С пояснението - Ситуацията хич не е за смях...ама то е, за да не ревна
цитирай
6. balkanian - ...
29.11.2012 14:27
Голият Давид... :)

Благодаря за сълзите! Най-голямата Сила! Чиста енергия от жива вода!
...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkanian
Категория: История
Прочетен: 842936
Постинги: 608
Коментари: 509
Гласове: 1300
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930