Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2012 00:10 - Усещане за премаляване
Автор: balkanian Категория: История   
Прочетен: 1198 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Няколко пъти ми се е случвало да се прибирам у дома след дълго отсъствие.
Всеки път пътуването ми е било силно емоционално. Особено когато кацането на самолета наближи, ми е идвало да хвана кормилото и да натисна газта, за да пристигна по-бързо, колкото се може по-бързо. В един такъв момент си спомням зад мен пътуваше възрастен мъж, който се беше напил, а от погледа му лъхаше такава умора, каквато никога не бях виждал в очите на някого. Имаше вид на гурбетчия, който много отдавна не се беше прибирал.

...Прибиранията у дома. Минавал съм по този път. На сладкия трепет на завръщането, на нахлуващите спомени, на прегръдките и на разходките. И всеки път по един и същи начин ми е прималявало...




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balkanian - :)
19.11.2012 23:20
gelert написа:
Прибирал съм си стотици пъти от чужбина и винаги съм се радвал ,че си идвам у дома !

Жерави…

В море от синя синева ято жерави летях
С гордост те размахваха крила.
Завръщаха се у дома -тук при тяхната река.

Защо не можем и ние като птиците?
Да забравим сега!
За зрелостта,мъдростта и правила .

И останали без сетни сили.
Разкъсвани от мъка…
Дори с пречупени крила.
Пак да се завърнем у дома.

Там при старата върба…

http://www.youtube.com/watch?v=h1xrZjTR-Ss



Прашинка...

Дори в една прашинка само
насъщната подкрепа да откриваш,
лъча надежда, братско рамо,
и повода един да се изправиш,

пак сам пред ветровете ледени
ще имаш силата да се издигнеш,
и яхнал свойте вихрогони предани
във къщи жеравите да завърнеш!


:)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkanian
Категория: История
Прочетен: 843436
Постинги: 609
Коментари: 509
Гласове: 1300
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930